Firefighting Simulator: Ignite - Year 1 Edition
Dzięki wersji Year 1 Season Pass Edition zdobędziesz podstawową wersję gry i przepustkę Year 1 Season Pass zawierającą mnóstwo zawartości dodatkowej, która ukaże się w latach 2025–2026.