Firelight Fantasy: Force Energy
Embark on an epic journey as Ragnar, a Viking warrior from a small village in the heart of Denmark. The protagonist's world crumbles when his home is ravaged by invading barbarians, leaving him as the sole survivor. With vengeance burning in his heart, Ragnar must forge a path of blood and steel through the enemy hordes to reclaim his homeland and honor.
You will have to fight a lot of opponents who will often outnumber you. Use all your fighting skills and arsenal of weapons to win!
Enjoy the architecture and incredible atmosphere of Europe's early medieval period.