Firelight Fantasy: Phoenix Crew
Firelight Fantasy: Phoenix Crew is a game about spectacular sword battles from the third person.
This game is an action game based on Scandinavian mythology. Immerse yourself in the unusual story of how the Avov fortress was built.
The mighty giant makes a very tempting offer to the gods. He is ready to build a wall around Asgard. After some deliberation, the gods gave their consent. However, what in return will they have to give the giant? Could this be some clever trick, or was the proposal made from the heart?
However, the fun is just beginning. The giant must build a wall around the fortress in just one day. Will he cope with this difficult task? It is difficult to give an answer. Otherwise, the giant will face the wrath of the gods and a tough confrontation. But first of all, you need to get to the fortress itself.
When you make a promise, then you need to get down to deal and bring it to the end. This time you have to make a way through difficult lands. Opponents who were sent by the gods will be waiting for you so that you cannot be in time. But the fun is just beginning.