Firelight Fantasy: Phoenix Crew
Firelight Fantasy: Phoenix Crew to gra o spektakularnych walkach na miecze z perspektywy trzeciej osoby.
Jest to gra akcji oparta na mitologii skandynawskiej. Zanurz się w niezwykłej historii o tym, jak zbudowano fortecę Avov.
Potężny olbrzym składa bogom bardzo kuszącą ofertę. Jest gotów zbudować mur wokół Asgardu. Po zastanowieniu bogowie wyrazili zgodę. Jednak co w zamian będą musieli dać olbrzymowi? Czy może to być sprytna sztuczka, czy też propozycja została złożona od serca?