Firelight Fantasy: Phoenix Crew
Firelight Fantasy: Phoenix Crew, üçüncü şahıstan muhteşem kılıç savaşları hakkında bir oyundur.
Bu oyun İskandinav mitolojisine dayanan bir aksiyon oyunudur. Kendinizi Avov kalesinin nasıl inşa edildiğinin sıra dışı hikayesine bırakın.
Kudretli dev tanrılara çok cazip bir teklifte bulunur. Asgard'ın etrafına bir duvar inşa etmeye hazırdır. Biraz düşündükten sonra tanrılar onay verirler. Ancak karşılığında deve ne vermeleri gerekecektir? Bu zekice bir numara olabilir mi, yoksa teklif yürekten mi yapılmıştır?