Firelight Fantasy: Resistance
Start a thrilling adventure as the Scandinavian treasure hunter Hakon. You will have a long journey full of fierce battles with other hunters like you. Whether you will be able to overcome all the difficulties and take possession of a lot of treasures or you are destined to fall by the sword of the enemy and be left with nothing - depends only on you.
On the way to the desired prey you are waiting for a lot of difficulties and the most dangerous of them are other hunters for profit. You will have to use all your arsenal of weapons and all the fighting skills earned in many bloody battles. Raise your sword, show your enemies your fury and prove that you are worthy to become a legend among treasure hunters.
The surrounding landscapes are mesmerizing with their rugged beauty. Snow-capped mountains rise majestically above the horizon, their icy peaks glistening in the sunlight, reminding you of unexplored secrets and ancient treasures hidden in the depths. But don't let this beauty fool you - deadly danger may lurk around every corner. In this world, the majesty of nature goes hand in hand with cruelty, and only the most resilient will be able to pass through all the trials.