Firestone – Idle Clicker Online RPG
Firestone: Online Idle RPG is a multiplayer fantasy game with idle rpg mechanics. Collect heroes🧙‍♂️, upgrade their gear & skills, and sent them in AFK battles or go on an incremental clicker frenzy to beat monstrous bosses! Chat with guild friends or engage in PVP⚔️.
Firestone is an idle RPG about building a five-hero formation and pushing it through endless waves of enemies and epic bosses.
Battles continue while you are away, with gold, loot, and progress waiting when you return. When you are at the keyboard, use abilities, accelerate combat, and decide which upgrades will carry your army farther.
Level up heroes, equip and enchant gear, enhance jewels, develop talents, and unlock permanent upgrades. Every improvement makes your formation stronger and prepares it for the next boss.
Firestone is an incremental RPG built around satisfying long-term progression. Research permanent upgrades, enchant equipment, command war machines, complete missions and expeditions, discover ancient artifacts, and unlock deeper layers of power.
Join a guild for some extra rewards and light chat. Or skip it entirely. Firestone’s multiplayer is as chill as the game itself, with no pressure to keep up or compete.