Firestone Online Idle RPG
Gør krav på Firestone Mega Giveaway gratis, når du besøger Add-Ons-siden i Epic Games Store. Tilbuddet gælder fra 14. maj 2026 til 11. juni 2026 (kl. 11 ET).Firestone: Et afslappet idle-spil, der (stort set) spiller sig selv!
Firestone er et afslappet, casual idle-spil og helte-samler, hvor du bygger et hold og fremskridt automatisk. Selv mens du laver noget andet. Intet pres. Bare fremskridt, bytte, og af og til drager.
Dit hold kæmper automatisk. Trylleformularer flyver, sværd svinger, fjender eksploderer – alt imens du nipper til din kaffe. Log ind, saml belønninger, level dine helte op, måske skift en troldmand ud med en bedre. Så fortsæt med din dag. Fremskridt stopper aldrig – selv når du er AFK.
Seje helte, skinnende udstyr og søde kæledyr – Firestone har masser at samle. Men det er aldrig overvældende. Nye systemer låses gradvist op, og opgraderinger kommer i en tilfredsstillende rytme. Saml, opgrader og udvikl dit hold i dit eget tempo – uanset om du er en idler, en clicker eller begge dele.
Firestone vil ikke have hele din weekend. Bare et par gode minutter – og fremskridt, mens du er væk.