Firestone Christmas Giveaway
Solaine, Łaska zimy - świąteczna skórka o tematyce bożonarodzeniowej, która wnosi lodowy klimat do twoich bitew.
Blaze, Nieśmiertelny płomień - epicka skórka o mrocznej tematyce dla tych, którzy władają samą śmiercią.
Odblokujesz niezbędne zasoby, aby wzmocnić swoich bohaterów, ulepszyć strażników i szybciej przechodzić przez zadania, wydarzenia i główną fabułę.
Użyj 360 tajemniczego pyłu , aby wzmocnić swoich strażników i przejść trudniejsze misje kampanii.
Aktywuj 50 zwojów , aby uzyskać tymczasowe wzmocnienia lub wymień je później na trwałe wzmocnienia.
Wydaj 35 znaków gry , aby zdobyć długoterminowe Pradawne artefakty i wzmocnienia dla całego konta.
Ten ekskluzywny pakiet łączy natychmiastowe nagrody, trwałe ulepszenia i dwie jedyne w swoim rodzaju skórki bohaterów.