Firestone Online Idle RPG
Firestone: Online Idle RPG is a multiplayer fantasy game with idle rpg mechanics. Collect heroes🧙‍♂️, upgrade their gear & skills, and sent them in AFK battles or go on an incremental clicker frenzy to beat monstrous bosses! Chat with guild friends or engage in PVP⚔️.