Five Hearts Under One Roof
Yuman’s, the player, once solitary home and routine are now invaded by five beautiful women! Each has her unique charm –the 'childhood friend of 20 years,' the 'first love and former idol,' the 'demanding boss,' the 'bold younger girl,' and the 'shy recluse.' Who will you choose?
From start to finish, you experience the game through the protagonist’s eyes. You’ll make crucial decisions and choices in response to the diverse and captivating events that come your way. This is more than just a simple dating sim – your choices lead to a variety of events and unfolding romances.
The charming portrayals of the five heroines evoke genuine romantic emotions, making it feel like a real-life love story. The development team, already well-acquainted with the heroines, brings a high level of synergy to the game, ensuring an authentic and engaging experience.
From the sweet girl-next-door and the tsundere to the shy recluse and the bold go-getter, the heroines come in various charming personalities and ages – older, younger, and peers. Each one offers a unique and compelling love story for you to explore.