Five Hearts Under One Roof season2
Step into the shoes of Yuman once again and run a love-filled boarding house alongside six charming heroines.
Perfect chemistry, unspoken understanding—Mal-sook is Yuman’s one and only friend.
Even calling her a workaholic wouldn’t cut it. Gran is completely obsessed with her job.
She seems carefree, full of energy, and always ready to have fun—like she doesn’t have a worry in the world.
Once an unknown idol struggling for attention, Min-jung is now a national sweetheart.
Because of bullying she went through in school, she finds it hard to face people.
With her warm personality and adorable looks, Gyu-ri is like an idol to the hospital patients.
Despite the demanding nature of her job, she gives her all with a strong sense of duty.
Talk, choose, and shape the story alongside the heroines from a fully first-person viewpoint.
Feel like you’re truly the owner of the boarding house, living the romance for real.
With expanded story branches and brand-new bonus videos, Season 2 lowers the barriers that held you back in Season 1.
Get closer to the heroines more naturally, and unlock hidden epilogues and bonus CGs to your heart’s content!