Flint: Treasure of Oblivion
Assisted by his friend Billy Bones and his crew, Captain Flint sets sail for a mysterious treasure. If the call of the unknown galvanizes him, he doesn’t yet suspect this adventure will set him free.
Dive into the world of piracy bordering on fantasy of Flint: Treasure of Oblivion. Immerse yourself into a rich well documented and exciting universe thanks to comic-book styled narrative and tactical turn-based combat.
The game faithfully recreates a world of piracy, incorporating historical elements (language, costumes, weapons) making the experience even more immersive.