Flint: Treasure of Oblivion
Kaptan Flint, arkadaşı Billy Bones ve mürettebatının yardımlarıyla gizemli bir hazineyi bulmak için yelken açıyor. Bilinmeyenin çağrısı onu heyecanlandırırsa bu maceranın onu özgür kılacağından henüz şüphe duymuyor.
Flint: Treasure of Oblivion’ın fantastik atmosferinde korsanlık dünyasına adımınızı atın. Çizgi roman tarzı hikâye anlatımı ve taktiksel sıra tabanlı savaşlar sayesinde kendinizi zengin, detaylı ve heyecan verici bir evrenin içinde bulun.
Oyunda tarihî ögeler (dil, kostümler, silahlar) birleştirilerek korsan dünyası aslına sadık bir şekilde yeniden yaratılmıştır. Bu da oyun deneyimini daha da sürükleyici bir hâle getirmektedir.