Fly Corp - American Dream
Załóż własną firmę obsługującą wszystkie stany w Ameryce. Spróbuj czegoś nowego: uruchom kampanie marketingowe i obsługuj VIP-ów!
Zbuduj święcące triumfy przedsiębiorstwo przewozowe obsługujące wszystkie stany Ameryki. Każdy z nich niesie odmienne wyzwania z racji na odmienną powierzchnię i populacje miast.
Zmierz się z nietypowymi sytuacjami. Czy zdołasz zbudować dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo, zdolne obsługiwać pasażerów nawet w najodleglejszych i słabo zaludnionych zakątkach stanu Alaski? Czy uruchomisz dochodowe połączenie turystyczne z Hawajami? A może położysz fundamenty pod prosperującą firmę na Wschodnim Wybrzeżu w ograniczonym czasie?
Podejmij rywalizację z innymi graczami o czołowe lokaty w rankingu w szeregu nowych trybów gry. W jednym z nich pasażerowie z całego świata zlecą się do jednego miasta (a miasto to będzie się zmieniać co 10 minut), w innym to Ty staniesz przed wyborem, które z dostępnych miast odblokować następnie.
Rozszerzenie American Dream oferuje własny edytory scenariuszy, jak też możliwość rozgrywania scenariuszy do tego rozszerzenia autorstwa innych graczy. Dostępne są także tryby znane z gry podstawowej, które zyskują w USA nowe oblicze.