Football Academy Manager
Run your own football academy. Scout and discover young talents, evaluate their potential, manage their development through training, and negotiate transfers with clubs to grow your prestige and influence.
Run your own independent football academy and build your reputation by finding talent before anyone else does. Scout promising youngsters, help them reach their potential, and turn successful development into the next step for both the player and your academy.
Watch youth matches, uncover a player’s qualities through scouting, and sign the prospects that fit your academy.
Choose a training focus, shape their growth over time, and build specialists for different roles.
Track club demands, propose your players when they match a profile, and negotiate transfers that fund the next wave.