Football Heroes League
Football Heroes League, insanüstü yeteneklerin hassas kontrollerle buluştuğu, yüksek oktanlı, çok oyunculu bir futbol oyunudur. Gerçek bir kişi sahadaki her oyuncuyu kontrol ederek taktikleri muhteşem özel hareketlerle harmanlayarak dinamik maçlar yaratıyor. Atışları hedef almak, mükemmel paslar atmak ve fiziğe meydan okuyan akıllara durgunluk veren karakter yeteneklerini açığa çıkarmak için sezgisel üçüncü şahıs kontrol sisteminde ustalaşın. Arkadaşlarınızla takım kurun, becerilerinizi gösterin ve efsanevi bir Futbol Tanrısı olmak için sıralamalarda yükselin!
Football Heroes League'in geleceğini şekillendirmek için bize katılın! Olağanüstü bir şey yaratma konusunda tutkulu bir bağımsız stüdyo olarak, bu oyunu topluluğumuzla birlikte geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Geri bildiriminiz ve desteğiniz, hayallerinizdeki rekabetçi futbol deneyimini sunmamıza yardımcı olacaktır.