Jako niezależne studio tworzące ambitną grę sportową dla wielu graczy wierzymy, że zaangażowanie społeczności ma kluczowe znaczenie dla stworzenia wrażeń, których oczekują gracze. Football Heroes League opiera się na dynamicznych interakcjach graczy, równowadze postaci i precyzyjnym sterowaniu – elementach, które wymagają szeroko zakrojonych testów i udoskonaleń ze strony zróżnicowanej bazy graczy.
Zapraszamy graczy do wzięcia udziału w naszej podróży rozwojowej, pomagając kształtować wszystko, od równowagi postaci po systemy konkurencyjne. Twoje doświadczenia z gry i opinie będą miały bezpośredni wpływ na ewolucję Football Heroes League, zapewniając, że stworzymy najbardziej ekscytującą i zrównoważoną grę piłkarską, jaką tylko potrafimy.
Oczekujemy, że Football Heroes League będzie we wczesnym dostępie przez 2-3 miesiące. Ten harmonogram pozwala nam wdrożyć zaplanowane funkcje i ulepszenia, jednocześnie uwzględniając cenne uwagi społeczności.
Chociaż jesteśmy zaangażowani w ten harmonogram, naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie dopracowanej i wciągającej rozgrywki. W razie potrzeby dostosujemy nasz harmonogram w oparciu o opinie społeczności i postęp w tworzeniu gier, aby mieć pewność, że Football Heroes League spełnia wysokie standardy, na jakie zasługują nasi gracze.
Gra w Football Heroes League pozostanie darmowa przez cały okres wczesnego dostępu i po pełnej premierze. W miarę dodawania nowej zawartości i funkcji planujemy wprowadzić dodatkowych bohaterów premium i opcje dostosowywania, zachowując jednocześnie nasze zaangażowanie w uczciwą rozgrywkę darmową.
Zależy nam na przejrzystym rozwoju, w którym Twój głos pomaga kształtować przyszłość Football Heroes League. Dołącz do naszej społeczności Discord już dziś, aby zacząć brać udział w rozmowie!
Tematyczny zestaw kosmetyczny (mundur + uroczystość + sztandar stadionu), który można również zdobyć osobno podczas gry.