İddialı bir çok oyunculu spor oyunu geliştiren bağımsız bir stüdyo olarak, oyuncuların istediği rekabetçi deneyimi yaratmak için topluluk katılımının çok önemli olduğuna inanıyoruz. Football Heroes League, dinamik oyuncu etkileşimleri, karakter dengesi ve hassas kontroller temelleri üzerine inşa edilmiştir; bu unsurlar, çeşitli oyuncu tabanından kapsamlı testler ve iyileştirmeler gerektirir.
Oyuncuları, karakter dengesinden rekabetçi sistemlere kadar her şeyin şekillenmesine yardımcı olarak gelişim yolculuğumuzun bir parçası olmaya davet ediyoruz. Oynanış deneyiminiz ve geri bildiriminiz, Football Heroes League'in gelişimini doğrudan etkileyerek mümkün olan en heyecan verici ve dengeli rekabetçi futbol oyununu yaratmamızı sağlayacaktır.
Football Heroes League'in 2-3 ay Erken Erişimde olmasını bekliyoruz. Bu zaman çizelgesi, değerli topluluk geri bildirimlerini de dahil ederek planladığımız özellikleri ve iyileştirmeleri uygulamamıza olanak tanır.
Bunlar Football Heroes League'e yönelik mevcut vizyonumuzu temsil etse de esnek kalacağız ve geliştirme odağımızı Erken Erişim sırasında topluluk geri bildirimlerine göre uyarlayacağız. Nihai hedefimiz mümkün olan en heyecan verici ve ilgi çekici rekabetçi futbol deneyimini yaratmaktır.
Football Heroes League, Erken Erişim boyunca ve tam sürümden sonra ücretsiz olarak oynanabilecek. Yeni içerik ve özellikler ekledikçe, adil ücretsiz oynanış taahhüdümüzü sürdürürken ek premium Kahramanlar ve özelleştirme seçenekleri de sunmayı planlıyoruz.
Sizin sesinizin Football Heroes League'in geleceğini şekillendirmeye yardımcı olduğu şeffaf gelişime kendimizi adadık. Sohbetin bir parçası olmaya başlamak için bugün Discord topluluğumuza katılın!
Ürününüzün oynanışında kullanılan satılık öğeler (ek içerik, teklifler veya para birimi gibi) var mı?