Football Life Simulator
Football Life Simulator is a unique simulation game that lets you experience the life of a football player, both on and off the field. As you embark on a professional football career, you'll also need to manage your social life. Bar outings, car collections, friendships, and romantic relationships are just a few of the social activities awaiting you in this game. At the same time, you'll train with your teams, play matches, and climb the career ladder, developing your football skills and realizing that the more you earn, the more you need to spend.