Football Manager 26
FM26 takes you on a journey to define your football dynasty. Enhanced graphics are only the beginning of a more immersive and tactically-rich experience – creating a new footballing reality that’s authentically shaped by you.
New foundations set the stage for you to define your football destiny. Made with the Unity engine, FM26 is the legacy, redefined and where storytelling evolves.
A reimagined interface and more immersive match day experience brings you closer to the action and combine to elevate every match-defining moment.
Savour the richest Match Day experience in series history, bringing new levels of depth and drama to every match with enhanced player movement and greater on-pitch detail.
Feel the adrenaline of a weaving run, inch-perfect through ball and unforgettable, last-gasp title winner with more personality thanks to fresh motion capture and volumetric animations.
Compete at the pinnacle of English football as the Premier League debuts with fully-licensed club badges, kits and official player photos.
Authenticity reaches new heights as you pursue the biggest prize in domestic football with the full broadcast experience from the best seat in the house.
Exercise unparalleled control over how your team plays across every area of the pitch with the introduction of distinct In and Out of Possession formations.
Redefined player roles and a dynamic visualiser that shows how your team shapes up in different scenarios levels up your pre-match prep game in, game out.
An overhauled UI primed for the modern manager offers a cleaner look-and-feel, with the new Portal bringing together every aspect of your footballing world.
Tailor your game to your priorities with the introduction of quick link Bookmarks and learn more about the beautiful game with an overhauled Search and new FMPedia glossary.
Explore a new world of possibilities as the women’s game debuts, seamlessly integrated into FM as one footballing world.