Afeera – postać – FOR HONOR
Afeera to geniusze taktyki na polu bitwy. Wysoko wykwalifikowani i niezwykle precyzyjni, potrafią oni zręcznie pozbywać się wrogów przy pomocy swego buzdygana i tarczy. Co więcej, afeera są też wyjątkowo zwinni i szybcy, co pozwala im wykonywać imponujące sztuczki akrobatyczne i atakować przeciwników każdą z kończyn. To eleganccy, lecz zabójczy wojownicy.