Afeera – Kahraman – FOR HONOR
Afeeralar savaş alanının taktik dahileridir. Son derece iyi eğitimli olan veçok isabetli saldırılar yapabilen Afeeralar gürz ve kalkanları ile düşmanı ustaca bertaraf edebilir. Bu hızlı ve çevik savaşçılar ayrıca muhteşem akrobatik hareketler yapabilir, silahlarını adeta vücutlarının birer parçası gibi kullanabilirler. Şık oldukları kadar da ölümcüldürler.