Warrior Prince - Aramusha Kahraman Görünümü - FOR HONOR
Prince of Persia: Warrior Within'den esinlenen, Aramusha'nın yeni kahraman görünümü olan Warrior Prince olarak zamanı geri sarın ve kaderinizi kucaklayın. Gezgin Prens, ölümcül kılıçları ve boyun eğmeyen iradesiyle geri dönerken efsanevi Zamanın Kumları da Heathmoor'u yeniden şekillendiriyor. Zaman dolmadan efsanenizi yaratın!