Książę wojownik – skórka dla aramushy – FOR HONOR
Cofnij czas i wypełnij przeznaczenie jako Książę wojownik z nową skórką dla aramushy inspirowaną grą Prince of Persia: Warrior Within. Legendarne Piaski Czasu odmienią Heathmoor wraz z powrotem wędrującego Księcia uzbrojonego w zabójcze ostrza i niezłomną wolę. Napisz swą legendę, zanim skończy się czas!