Pakiet bitewny – rok 9, sezon 1 – FOR HONOR
Pakiet bitewny Y9S1 zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród oraz 25 poziomów postępów przepustki klasycznej oraz bitewnej.
Pakiet bitewny For Honor Y9S1 jest dostępny do 10 czerwca 2025 r. i nie podlega zwrotom.