Battle Bundle – 9. Yıl 1. Sezon - FOR HONOR
For Honor Y9S1 Battle Bundle, 10 Haziran 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve satın alındığında ücret iadesi yapılması mümkün değildir.