Battle Pass - Year 9 Season 1 - FOR HONOR
The For Honor Y9S1 Battle Pass offer does not add any new benefits to the game if you already own the Y9S1 Battle Bundle.
This Y9S1 Battle Pass is available until June 10, 2025, and is not eligible for refund.