Przepustka bitewna For Honor Y9S1 nie dodaje do gry żadnych nowych korzyści, jeśli posiadasz już pakiet bitewny Y9S1.
Przepustka bitewna Y9S1 jest dostępna do 10 czerwca 2025 r. i nie podlega zwrotom.