Dowódczyni Ravier – skórka dla czarnej gwardianki – FOR HONOR
Dowódczyni Ravier została wysłana do Arabii, aby zdobyć najpilniej strzeżony skarb sułtanki. Wykradnij sekrety sfery niebieskiej i stań się panią przeznaczenia jako dowódczyni Ravier dzięki skórce zmieniającej całkowicie wygląd postaci i pozwalającej na transformację w najbardziej bezlitosną czarną gwardiankę z Heathmoor.