The Crucible Lord – Centurion Hero Skin – FOR HONOR
Command the power of Light as The Crucible Lord, a new Hero Skin for the Centurion inspired by Destiny 2. When the physics-bending force of Dark Ether sifts into Heathmoor, it raises the dead into armies of Scorn monsters. But a sapient machine, Ghost, has also arrived – choosing the Centurion as a valiant Guardian to fight the invaders.
Armed with the mysterious power of Light, the Ghost has gifted The Crucible Lord strange and highly advanced gear to aid them in the interdimensional war. Transmat into battle and defend Heathmoor from the Dark Ether–infested Scorn.