Lord Tygla – skórka dla centuriona – FOR HONOR
Władaj potęgą Światła jako Lord Tygla dzięki nowej skórce dla centuriona inspirowanej grą Destiny 2. Kiedy zmieniająca prawa fizyki siła mrocznego eteru wdziera się do Heathmoor, wskrzesza umarłych, którzy stają się żołnierzami armii Wzgardzonych. Wraz z nią przybywa jednak także inteligentna maszyna zwana Duchem, która wybiera centuriona na mężnego strażnika, który musi stawić czoła intruzom.
Dzięki tajemniczej potędze Światła Duch obdarzył Lorda Tygla dziwnym, wysoce zaawansowanym wyposażeniem, które pomoże mu w tej międzywymiarowej walce. Przenieś się na pole bitwy i broń Heathmoor przed ciemnym eterem oraz Wzgardzonymi.