The Crucible Lord – Centurion Kahraman Görünümü – FOR HONOR
Centurion için Destiny 2'den ilham alınan yeni The Crucible Lord Kahraman Görünümü ile Aydınlığın gücüne hükmedin. Dark Ether'ın fizik kurallarını eğip büken gücü Heathmoor'u etkilediğinde ölüleri kaldırıp Scorn canavarı ordularına dönüştürdü. Aynı şekilde gelen akıllı makine Ghost ise istilacılarla savaşması için Centurion'u cesur Muhafız olarak seçti.
Aydınlığın gizemli gücüne sahip olan Ghost, The Crucible Lord'a bu boyutlararası savaşta fayda edecek garip ve oldukça gelişmiş bir teçhizatı armağan etti. Savaşa ışınlanın ve Heathmoor'u Dark Ether'ın kontrolündeki Scorn'a karşı savunun.