Tam Sürüm
Yıl Bileti: 2019'da gelen 4 yeni Kahraman (1 hafta erken erişim), 4 Elit kıyafet, 30 günlük Şampiyon Statüsü, 5 Yağmacı Kasası, tüm Kahramanlar için bir efekt.