Ezio Auditore – skórka dla najemniczki – FOR HONOR
Wciel się w Ezio Auditore, słynnego asasyna z renesansowych Włoch, ze skórką dla rozjemczyni przebudowaną od podstaw i zawierającą autentyczne dźwięki oraz animacje.