Ezio Auditore – Peacekeeper Kahraman Görünümü – FOR HONOR
Kendine has sesleri ve animasyonlarıyla birlikte baştan aşağı özel olarak tasarlanan bu Peacekeeper kahraman görünümü ile Rönesans İtalyası'nın ünlü Suikastçısı Ezio Auditore'ye bürünün.