FOR HONOR – Gold Edition
Choose the Gold Edition which includes six additional heroes with unique playstyles to upgrade your For Honor experience!
Fight alone or with friends in For Honor, a third-person hero-based melee fighting game. Enter the chaos of war as a Knight, a Viking, a Samurai, a Wu Lin, or an Outlander. Fight in brutal PvP and team-oriented modes, or play the thrilling story campaign.
Choose the Ultimate Edition to get the best experience, with six additional heroes!