FOR HONOR – Gold Edition
Üçüncü şahıs kahraman odaklı yakın dövüş oyunu For Honor'da tek başınıza veya arkadaşlarınızla savaşın. Bir Şövalye, Viking, Samuray, Wu Lin veya Outlander olarak kaosun içine dalın. Acımasız PvP'de ve takım odaklı modlarda mücadele edin ya da heyecan dolu hikâyeyi deneyimleyin.