1 Gryphon Legendary Hero Skin
Guljin and her Khatuns have imposed a stifling peace on Heathmoor. Gryphon, almost alone, remains defiant. Unable to fight openly, he embraces a new role as the Scorching Herald. Clad in a fiery griffin-shaped armor, he roams Heathmoor telling high tales of legendary warriors and impossible battles, retold as living myth within the Arena of Echoes. As glory spreads, so does unrest. The cycle of war is in motion once more.