Płonący Herold – Legendarna skórka postaci Gryfa – FOR HONOR
Guljin wraz ze swymi chatun zaprowadziła w Heathmoor ciężki, dławiący pokój. Gryf, niemal osamotniony, pozostaje nieugięty. Pozbawiony możliwości otwartej walki, przyjmuje nową tożsamość: Płonącego Herolda. W ognistej zbroi uformowanej na kształt gryfa przemierza Heathmoor, opowiadając wielkie legendy o bohaterach i bitwach nie z tego świata, które ożywają jako mit na Arenie Echa. Wraz z rozchodzącą się chwałą narasta niepokój. Koło wojny zaczyna obracać się raz jeszcze.