Wielki Gudmundr – skórka dla dróttinna – FOR HONOR
Walcz niezniszczalną tarczą Svengårdu i legendarnym mieczem wielkiego Gudmundra dzięki nowej skórce dla dróttinna. Wielki Gudmundr to poważany wikiński jarl, który odważnie bronił Svengårdu podczas szturmu Legionu Czarnego Kamienia. Czczony wśród ludu jako legenda, wielki Gudmundr poprowadził swoich wojowników do niezliczonych zwycięstw dzięki swym niezrównanym umiejętnościom oraz strategicznemu geniuszowi. Jego ogromnej pasji do walki dorównuje tylko jego niezachwiane oddanie i lojalność wobec wikińskich braci oraz sióstr. Poprowadź swoich wojowników do triumfu dzięki sile i duchowi wielkiego Gudmundra.