Gudmundr the Great - Warlord Kahraman Görünümü – FOR HONOR
Warlord'a özel yepyeni Kahraman Görünümü ile Svengård'un haşmetli kalkanı ve Gudmundr the Great'in efsanevi kılıcını kuşanın. Gudmundr the Great, Blackstone Lejyonu'nun amansız saldırısında Svengård'u cesurca savunmuş saygıdeğer bir Viking Jarl'ıdır. Halkı tarafından efsane olarak anılan Gudmundr the Great, eşsiz yeteneği ve stratejik dehâsı sayesinde savaşçılarına sayısız galibiyet tattırmıştır. Savaşa duyduğu tutku, sarsılmaz kararlılığı ve Viking kardeşlerine olan sadakati kıyas kabul etmez. Gudmundr the Great'in gücü ve ruhuyla savaşçılarınızı zafere taşıyın.