Violet King & Crucible Lord - Hero Skin Bundle - FOR HONOR
Give your homeworld its best chance of survival as The Crucible Lord and The Violet King, new Hero Skins for the Centurion and Lawbringer inspired by Destiny 2. These two heroes have been chosen by a mysterious machine known as Ghost, which has clad them in otherwordly gear.
Fighting side by side, these two Guardians of Heathmoor wield their new gifts to take on the monstrous Scorn – and the dread Scorn Baron that brings the minions back from the dead. Transmat into battle and strike back against Dark Ether.