Fioletowy Król i Lord Tygla – pakiet skórek postaci – FOR HONOR
Zapewnij swojemu światu szansę na przetrwanie jako Lord Tygla i Fioletowy Król, skórki postaci dla centuriona oraz egzekutora inspirowane grą Destiny 2. Ta dwójka bohaterów została wybrana przez tajemniczą machinę zwaną jako Duch, która odziała ich także w wyposażenie nie z tego świata.
Walcząc ramię w ramię, ta dwójka strażników Heathmoor wykorzystuje swe nowe dary, aby stawić czoła przerażającym Wzgardzonym oraz ich baronowi, którzy potrafi wskrzeszać swoich podwładnych. Przenieś się na pole bitwy i staw czoła ciemnemu eterowi.