Violet King ve Crucible Lord - Kahraman Görünümü Paketi - FOR HONOR
Centurion ve Lawbringer için Destiny 2'den ilham alınan yeni The Crucible Lord ve The Violet King Kahraman Görünümü ile yuvanıza hayatta kalma fırsatı sunun. Bu iki kahraman, Ghost olarak bilinen gizemli bir makine tarafından seçilip özenle dünya dışı tehçizatla kuşandırıldı.
Yan yana savaşan bu iki Heathmoor Muhafızı, bu yeni armağanlarıyla korkunç Scorn'a ve minyonlarını ölümden döndüren dehşetli Scorn Baron'la karşı karşıya geliyor. Savaşa ışınlanın ve Dark Ether'a darbe indirin.