Conquistador Vela – Warmonger Hero Skin – FOR HONOR
Become the doom of a stolen empire with the Conquistador Vela Warmonger Hero Skin, a full body customization of the Warmonger. Sent across the sea to explore the New World, Vela has returned to Heathmoor with the stolen riches of a fallen civilization. A brutal explorer and a plunderer, she crowns herself a conquering hero. With the gold she has brought home, Horkos will triumph.