Konkwistadorka Vela – skórka dla podżegaczki – FOR HONOR
Wciel się w konkwistadorkę Velę, która sprowadziła zagładę na złupione imperium, ze skórką postaci zmieniającą całkowicie wygląd podżegaczki. Wysłana za morze w celu eksploracji nowego świata Vela powróciła do Heathmoor ze skradzionymi skarbami upadłej cywilizacji. Brutalna odkrywczyni i łupieżczyni Vela uważa się za bohaterkę. Dzięki splądrowanemu przez nią złotu Horkos zatriumfuje.