The Unsung Knight – Warden Hero Skin – FOR HONOR
The Unsung Knight’s identity is a mystery. When she was a child, a noble Knight took her on as a squire. He trained her to become a Warden, a paragon of hope and strength, entrusting her with Valor’s Edge, an ancient sword dating back to the days long before the Cataclysm. With the sword in her grasp, The Unsung Knight now travels the wastelands, helping those in need. Dedicated to the protection of the weak, she will not hesitate to fight any and all invaders who would take valuable resources from her people.