Sohei – postać – FOR HONOR
Sohei to mnisi-wojownicy i mistrzowie siedmiu broni. Pod okiem Oniwaki oraz mistrza Katashiego w klasztorze w Myre sohei szkolą się, by osiągnąć doskonałość w walce oraz kwestiach duchowych. Aby zasłużyć na miano sohei, muszą trenować z jedną bronią przez lata, zanim otrzymają pozwolenie na korzystanie z innej.
Choć często są aroganccy, sohei wykazują głęboki szacunek, jeśli trafią na wartego ich uwagi przeciwnika. Wybór czyjejś broni przez sohei stanowi najwyższy zaszczyt, bowiem wierzą oni, że w ostrzu tkwi dusza samuraja. Dusze wojowników mogą więc trwać dzięki bitwom. Kolekcje te czynią sohei dość dosłownie jednoosobowymi armiami.