Sohei – Kahraman – FOR HONOR
Sohei'ler savaşçı keşişlerdir ve tam olarak yedi silah kullanabilirler. Oniwaka ve Master Katashi'nin eğitimindeki Sohei'ler, Myre manastırının derinliklerinde ruhani ve askerî ustalığa ulaşırlar. Sohei adına yaraşabilmek için ancak tek bir silahla yıllarca çalışıp ustalaşarak bir sonraki silahlarını ellerine alabilirler.
Kibirli Sohei'ler, rakipleri olmayı hak edenlere büyük saygı duyarlar. Bir Sohei tarafından rakip olarak seçilmek muazzam bir onurdur; zira Sohei'ler, silahlarında Samuray ruhu yattığına inanır. Böylece savaşçıların ruhları da savaş meydanlarında yaşamaya devam eder. Dolayısıyla her bir Sohei için "tek kişilik ordu" demek yanlış olmaz.